ما در شبکه های اجتماعی :

saba textile

پارچه لباس بیمار طرح دار : ارزان ترین پارچه

پارچه لباس بیمار طرح دار : ارزان ترین پارچه

پارچه لباس بیمار طرح دار : ارزان ترین پارچه

پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی با گرماژ 150 گرم در هر متر با عرض 1.5 سانتیمتر و جنس فلامنت اولید می شود ،نکته مهم این است که این پارچه ها در اثر کشش پاره می شوند بنابراین برای دوخت پارچه لباس بیمار طرح داریک سایز بزرگتر تولید کنید.

قیمت پارچه لباس بیمار طرح دار


عوامل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند پارچه فلامنت به عنوان یکی از ارزان‌ترین پارچه‌های مورد استفاده در تولید لباس‌های بیماریگر شود. در زیر به برخی از این عوامل اشاره خواهم کرد:

۱. انتخاب مواد اولیه ارزان: پارچه فلامنت از پلی استر یا نایلون ساخته می‌شود که مواد اولیه ارزانی هستند. این مواد به طور گسترده در بازارهای جهانی تولید می‌شوند و به همین دلیل هزینه تولید پارچه فلامنت کمتر است.

۲. روش تولید انبوه: پارچه فلامنت به طور انبوه تولید می‌شود که باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. روش‌های مدرن تولید، از جمله استفاده از ماشین‌های با قدرت بالا و فناوری‌های پیشرفته، امکان تولید انبوه این نوع پارچه را فراهم می‌کند.

۳. عدم نیاز به پرداخت زیاد به کارگران: تولید پارچه فلامنت نیاز به دستیابی به دانش و مهارت خاصی ندارد و بسیاری از فرآیندهای تولید می‌تواند به صورت خودکار و بدون نیاز به دستیابی به دانش و مهارت خاصی انجام شود. این باعث می‌شود که هزینه‌های مربوط به کارگران کمتر شود.

۴. مقاومت و دوام نسبتاً مناسب: اگرچه پارچه فلامنت از نظر کیفیت و مقاومت به اندازه پارچه‌های با کیفیت بالاتر نیست، اما برای کاربردهای خاصی مانند لباس‌های بیمارستانی، که ممکن است پس از یکبار استفاده دور بریزند، مقاومت و دوام مناسبی دارد. این ویژگی به همراه هزینه کمتر، آن را به گزینه‌ای اقتصادی برای استفاده در لباس‌های بیماریگر تبدیل کرده است.

۵. تولید و توزیع بین‌المللی: پارچه فلامنت به طور گسترده در سراسر جهان تولید و توزیع می‌شود. این وجود وسایل حمل و نقل راحت و فرآیند توزیع موثر، باعث می‌شود که این پارچه به طور گسترده در بازارهای مختلف قابل دسترس باشد و قیمت آن را به پایین بکشاند.

در نتیجه، ترکیبی از این عوامل باعث می‌شود که پارچه فلامنت به عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای لباس‌های بیماریگر در بازار مورد استفاده قرار گیرد.

خرید پارچه لباس بیمار طرح دار