پارچه شمیم اردکان یزد

پارچه شمیم اردکان یزد

نمایندگی رسمی پخش مستقیم و آنلاین شمیم اردکان، توزیع کننده انواع پارچه پیراهنی با قیمت کارخانه ای می باشد. یکی از برندهای مرغوب و درجه یک پیراهنی، تولیدات داخلیشمیم اردکان است.
پارچه های پیراهنیشمیم اردکان با کیفیتی استثنائی و قیمت بسیار مناسب بافته و تولید می شود که در نمایندگی های اصلی کارخانه پخش می شود.
برای دوخت پیراهن از پارچه های مختلف استفاده می شود و با توجه به تولیدات بالا و متنوع، باید در تهیه جنس با کیفیت دقت بیشتری داشته باشید.
این پارچه ها به صورت نخی، پشمی، کتان، پلی استر پنبه، پلی استر ویسکوز و …، در کارخانه تولید شده و در بازار موجود اند.
نمایندگی های پخش اصلی معمولا به روز ترین طرح های تولید شده در کارخانجات را مستقیما عرضه می نمایند.

پارچه شمیم اردکان یزد

پارچه چهار خانه

مدل چهارخانه پرطرفدارترین و پر فروش ترین طرح برای پارچه پیراهن بین آقایان و خانم ها می باشد. طرح چهار خانه می تواند ساده و یا ترکیبی باشد

ناگفته نماند که پارچه های با چهار خانه درشت بیشتر برای پیراهن افراد لاغر و چهارخانه ریز بیشتر مناسب لباس افراد چاق می باشد.

پارچه شمیم اردکان یزد

پارچه راه راه

پارچه پیراهنی راه راه جلوه رسمی تر به پیراهن می دهد. از متداول ترین رنگبندی این طرح ترکیب رنگ زمینه سفید و خط های راه راه در انواع رنگ ها  است این پارچه ها به دلیل اینکه ابتدا نخ رنگ شده و سپس مورد بافت قرار می گیرد دارای ثبات رنگ بهتر پس از شستشو می باشد .

پارچه شمیم اردکان یزد

پارچه چاپی

نوع دیگری از پارچه های طرحدار پارچه های چاپی است . از آنجا که چاپ روی پارچه تحولی بزرگ در صنعت مد به وجود آورد هر طراحی کافیست اراده کند که چه طرحی می خواهد روی پارچه پیاده کند. پیراهنهایی با پارچه های چاپی یکی از انتخاب های خوب برای قشر جوان می باشد. کارخانجات اغلب طرح های گرافیکی تکرار شده را بر روی پارچه های پیراهنی کشی چاپ می زنند. روی پارچه های کشی می توان علاوه بر طرح های گفته شده ، انواع طرح های زیگزاگ، خط تیره ای، مورب، نقش برجسته و ژاکارد و غیره را بر روی پارچه ایجاد کرد.

قیمت پارچه فرم مدارس شمیم اردکان یزد
قیمت عمده پارچه فرم مدارس شمیم اردکان یزد
اسم پارچه فرم مدرسه شمیم اردکان یزد
قیمت پارچه ترگال فرم مدارس شمیم اردکان یزد
اسم پارچه مانتو مدرسه شمیم اردکان یزد
قیمت پارچه ترگال دیجی کالا شمیم اردکان یزد

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰