قیمت پارچه کرپ مازراتی مشکی

قیمت پارچه کرپ مازراتی مشکی 09130858100

نکته خرید پارچه کرپ مازراتی مشکی این است که این پارچه بور نباشد یا مشکی این پارچه به قرمزی نرود

پارچه کرپ مازراتی
پارچه کرپ مازراتی مناسب چه فصلی است
قیمت پارچه کرپ مازراتی مشکی
عکس پارچه مازراتی
قیمت پارچه کرپ مازراتی
قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک
پارچه مازراتی مانتویی

خرید پارچه کرپ مازراتی
خرید پارچه کرپ مازراتی

پارچه کرپ مازراتی


امروزه کرپ ها مثل کرپ مازراتی ،کرپ فیونا بیشترین کاربرد را در طراحی لباس های تزئینی و مد و فرم اداری ومانتو روز دارد. پارچه کرپ مدت‌هاست که ارتباط فوری خود را با لباس عزاداری از دست داده است، که باعث شده است استفاده از این پارچه خارج از کاربردهای سنتی آن گسترش یابد. کرپ که اغلب با انواع پارچه و بافت های دیگر مخلوط می شود، نمای سبک و بافت منحصر به فردی دارد که آن را در لباس های روان و بادی بسیار مفید می کند.

در قرن بیست و یکم، کلمه کرپ به قدری مبهم است که می تواند به هر تعداد از انواع مختلف پارچه بافت اشاره کند. حتی می توانید تا آنجا پیش بروید که بگویید پارچه کرپ معنای اصلی خود را از دست داده است و این خوب است. تعریف مدرن ما از کرپ مناسب تر است و در صورت امکان از استفاده از محصولات نساجی ارگانیک و ایمن پشتیبانی می کند.

بافت‌ها، بافت‌ها و وزن‌های مختلف پارچه نیز احساس آنها را بر روی پوست تعیین می‌کند. در اینجا نگاهی گذرا به برخی از ویژگی های کرپ آورده شده است که اگر قصد خرید کرپ را دارید باید در نظر بگیرید:

تطبیق پذیری
کرپ یک پارچه کاملاً همه کاره است. بسته به محتوا و ویژگی های الیاف مورد استفاده برای ایجاد پارچه کرپ، خواص یک محصول ساخته شده از کرپ می تواند به شدت متفاوت باشد. فقط این واقعیت که پارچه کرپ در انواع مختلف موجود است، به خوبی از تطبیق پذیری آن صحبت می کند.

شما از یک طرف پارچه کرپ پنبه ای برای تابستان ها و از طرف دیگر پارچه کرپ پشمی مناسب زمستان دارید. برای چندین دهه، کرپ پارچه ارجح برای لباس، لباس مجلسی، بلوز، شلوار و غیره بوده است. این پارچه می تواند به ایجاد قطعات برجسته ای کمک کند که هیچ روکش پارچه ای دیگری نمی تواند به آن نزدیک شود.

قابلیت تنفس
تاپ آستین بلند زنانه کسپر با سخت افزار، قاصدک مولتی، بسیار بزرگ برای جلوگیری از تجمع عرق، تنفس پذیری یکی از ویژگی های اصلی موادی است که باید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، وقتی صحبت از قابلیت تنفس می شود، کرپ ناامید کننده نیست. پارچه بسیار سبک و ظاهری شفاف است که به همین دلیل هوا می تواند آزادانه از آن عبور کند.
حتی اگر کرپ در دماهای بالا پوشیده شود، احتمالاً تهویه کافی را ارائه می دهد. بین تولید ارگانیک کرپ و تولید کرپ مصنوعی، اولی از نظر تنفس و راحتی بهتر است. و محصولات کرپ که با الیاف پنبه یا پلی استر ساخته شده اند بهترین محصولات هستند.

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰